יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

יצאנו לדרך



קבלנו את מערכת הקשר מה זה משוכללת, תקשורת בין הקסדות, רדיו FM AM, תחנת מזג אויר, חיבור ל GPS MP4 אחלה מערכת זהב פרוויים.
נפרדנו מעדן עמית ואלכס אלפי תודות על העזרה והתמיכה יש להם הרבה נקודות זכות במסע שלנו נעמתם לנו מאוד.
נסענו לכיוון פרזנו לפגוש את ידידינו האהוב חיימקה שניידר הוא חיכה לנו כדרכו עם חיוך רחב בעיירת מחוז חקלאית קטנה למור שמה.


אכלנו שתינו רכלנו וקשקשנו ואז אנחנו לישון ולו עוד ארוכה הדרך עד סאן דייגו, אוהבם אותך חיים. אתה הגדול מכולם!


למחרת בבוקר לכיוון סקוויה פארק על כביש 180 דרך חוות נמרים טורפים ומפחידים, אל מרומי ההרים שם עצי סקוויה ענקיים.



דרך נופית פתלתלה ומשגעת מגובה של כ 2300 מטר



ירדנו ללוס אנגלס לארוחת ערב שבת בביתם של אורית ואבי, אחיה של אסתי. אמרנו שנגיע ה 17:00 אבל הדרך התארכה והגענו בחושך ב 18:30 עייפים אך מרוצים גולדי הוביל אותנו בביטחה למנוחה והנחלה. ארוחת הערב הנעימה והפינוק בגסט האוס המשפחתי היו פצוי הולם ביותר על הקור, הרוח והחושך של כביש 5 בדרך ל L.A


שבת מנומנמת. לקראת צהרים ביחד עם משפחת אנג'ל הצעירה אנחנו בדרך לסנטה ברברה במוטור-הום המשפחתי. כל כך נחמד לנסוע בו שמיד נופלת החלטה: כך יהיה הטיול לאוסטרליה. טיול קטן על החוף, ארוחת דגים טובה סוגרים יום מנוחה.



את יום ראשון מתחילים מוקדם בפגישה עם בני הזוג עינב. דרור מוסיף טיפים והדרכה למסלול שקבלנו ב AAA. תודה גדולה לדרור על כל העזרה וההדרכה המצויינת.

עוד ארוחת בוקר עם אורית וליאור ולדרך. לקראת צהרים הגענו לפארק הלאומי Joshua Tree. פארק של קקטוסים וסלעי מדבר עצומים ומרשימים. אנשים מטיילים ועושים סנפלינג ואנחנו מצטרפים בארוחת רימון קטנה וחוזרים ללינה בעיירה דרומית טיפוסית ה- Twentynine Palms על כביש 62.





פרשנו למלון, שקשקנו בג'קוזי, כבסנו ונסענו לאכול ארוחת ערב על האש אין מילים התמונות מדברות.